duminică, 17 ianuarie 2010

Sindicatul Impact are preşedinte: domnul Nicu Macovei!

Felicitări, Domnule Macovei şi mult succes! Aţi avut mare dreptate: electorii l-au ales pe cel mai bun. De departe aţi fost cel mai bun. Mă bucur că aţi fost dezinvolt, mult prea respectuos cu mine şi nu aţi formulat atacuri la persoană. A fost foarte important pentru cei din sală că v-aţi susţinut opiniile liber. Astfel aţi arătat că sunt strict ale dumneavoastră. Aceste abilităţi pe care deja le-aţi demonstrat o să vă asigure succesul la negocierea CCM şi nu numai. Mult succes şi mă aştept să vă respectaţi promisiunile şi ştiu că o veţi face pentru că, înainte de toate, sunteţi un om onorabil!
Mulţumesc domnului Oroşanu pentru că a fost extrem de imparţial. Nici nu mă aşteptam la altceva de la un om aflat într-o asemenea poziţie: preşedintele Cartel ALFA Botoşani. Vreau să mulţumesc întregii conduceri a sindicatului pentru exact aceeaşi imparţialitate. Mă bucur că această imparţialitate a mers până într-acolo încât întreaga conducere a sindicatului s-a urcat pe scenă pentru a fi imparţială împreună cu domnul Macovei!
Mă bucur că votul secret a fost într-adevăr secret iar candidaţii la alegeri au răspuns cuminţi şi ordonaţi la întrebarea: "Pe cine veţi vota preşedinte?", bineînţeles înainte de a începe procedura de vot.
Mă bucur că, de-a lungul confruntării, s-a menţinut o atitudine de calm şi respect în sală, de tăcere chiar, electorii neputând să formuleze întrebări pentru candidaţi. Acum am înţeles şi mai bine ceea ce am intuit cu mare uşurinţa dinainte: s-a dorit în primul rând să fie imparţialitate...şi a fost, multă!
Îmi pare bine că fosta conducere a sindicatului a avut grijă de contribuţiile salariaţilor şi le-au depus în bancă pentru dobândă. Este foarte important ca aceste cotizaţii să crească. Cred că este unul din principiile fundamentale ale unui sindicat. Mă bucur că fosta conducere a strâns aceştia bani pentru zilele negre ale tuturor salariaţilor (grevă) şi nu au făcut greşeala să se ocupe de zilele negre ale unor salariaţi care s-ar putea să nu mai prindă zilele negre ale tuturor.
E bine că nu se va ajunge la situaţia de-a dreptul absurdă în care oamenii ar putea fi ajutaţi înainte de a deceda.
Mă bucur că urna de vot a fost comparată cu "cutia milei" de o persoană care a afirmat că vrea să fie răutăcioasă şi pe care o salut şi îi spun că va fi în continuare febleţea soţiei mele.
Mă bucur că am petrecut atat de frumos de Craciun (144 persoane) şi acum, cu ocazia alegerilor(309) şi am fost solidari cu ceilalţi de acasă (în jur de 1000 persoane), povestindu-le banuiesc cât de bine a fost iar cei de acasă au fost şi mai solidari cu noi...punându-ne la dispoziţie cotizaţiile pentru dans şi bufet suedez. Recunosc că tocmai eu sunt cel mai ipocrit, care am participat la ele, în ciuda programului meu de campanie!
Asta da solidaritate, nu iluziile pe care le-am vândut eu şi am încercat să păcălesc membrii de sindicat, propund înfiinţarea unui fond de solidaritate si a unuia de excelenţă. Aproape că am reuşit să păcălesc... Noroc cu domnul actual preşedinte care mi-a zis că sunt fals iar sala s-a trezit astfel la realitatea sindicală, părăsind câmpul imaginar pe care eu aberam cu graţie.
O doamnă pe care nu pot înceta să o stimez şi care a făcut mult lobby la CRCH, bineînţeles în favoarea mea, mi-a zis că, totuşi, sindicatul nu este o asociaţie de binefacere. Mare dreptate are. Sindicatul este şi trebuie să rămână în continuare o societate comercială sau o bancă care adună bani pentru zile negre pe care nu se ştie cine le mai prinde... Aveţi mare dreptate.
Ce aţi citit sunt consideraţiile unui candidat frustrat care nu a câştigat. Nu vă enervaţi...s-ar putea să vină acele zile negre şi e păcat să ne consumăm inutil pentru asemenea prostii!
Mulţumesc colegei care mi-a transmis un citat: "Nu e important cine câştigă. Important e cel care l-a învins pe cel care a caştigat!"

2 comentarii: