duminică, 17 ianuarie 2010

MULŢUMESC!

Sunt extrem de onorat de susţinerea publicului. Vreau să mulţumesc celor 145 persoane care m-au votat precum şi celor care l-au votat pe domnul Macovei şi mi-au aratat şi ei ulterior aprecierea.
Pentru că nu am avut posibilitatea să urc pe scenă după anunţarea preşedintelui, vreau să mulţumesc acum celor care mi-au fost alături.
Mulţumesc soţiei mele care m-a susţinut necondiţionat şi nu a fost uşor.
Mulţumesc d-rei Anca Grădinaru, un om extraordinar şi un foarte bun jurist care a făcut multe pentru oamenii din direcţie şi nu numai.
Mulţumesc doamnelor Paulina Condratov, Mihaela Zofotă şi Rodica Catargiu pentru aprecierile cu totul deosebite formulate la adresa mea şi pentru că au avut curajul să urce pe scenă alaturi de un om cotat cu 1% şanse să câştige.
Mulţumesc tuturor colegilor care m-au susţinut. A fost o experienţă extraordinară din care am învăţat foarte multe şi v-o datorez în totalitate!
Sper că m-am ridicat la nivelul aşteptărilor dumneavoastră şi nu am dezamăgit prea mult, chiar dacă nu am câştigat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu