miercuri, 13 ianuarie 2010

Alegeri uninominale sau în grup?

Am constatat astăzi, cu surprindere recunosc, în timp ce discutam cu colegii din C.P. Prietenia şi C.P. Elena Doamna că toată lumea este curioasă de echipa mea. Am întrebat despre ce echipă poate fi vorba atâta timp cât alegerile sunt uninominale? Mi s-a spus că trebuie să am o echipa de oameni pe care să îi numesc eu! Am rămas total contrariat. Eu ştiu că preşedintele poate numi o singură persoană, pe secretarul general care ulterior este validat de Adunarea Generală. Despre ce echipă se vorbeşte atunci?
Faptul că unii dintre candidaţi au hotărât să meargă împreună în campanie nu înseamna că vor fi mai multe echipe. E adevărat că sunt doi candidaţi la funcţia de preşedinte dar, în rest, pentru funcţia de primvicepreşedinte e un candidat iar pentru funcţia de vicepreşedinte e un alt candidat. Stau şi mă întreb cum poţi să împarţi în două un om? Mi se pare o strategie incorectă, atâta timp cât s-au anunţat alegeri iar după ce s-a terminat perioada inscrierilor se fac echipe şi se merge în grup pentru un vot uninominal! Asta e.
Vreau să fiţi siguri, toţi cei care citiţi aceste rânduri că, în ceea ce mă priveşte, voi respecta aceste alegeri şi, dacă voi fi ales preşedinte, voi lucra cu echipa pe care dumneavoastră o veţi alege prin vot şi nu cu echipe constituite ad-hoc. Dumneavoastră sunteţi cei care alegeţi echipa de conducere! La dumneavoastră este puterea de decizie. La nimeni altcineva, fie el chiar şi candidat la funcţia de preşedinte al Sindicatului Impact.
De la dumneavoastră vine puterea şi către dumneavoatră trebuie să meargă respectul şi solidaritatea Preşedintelui!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu