joi, 7 ianuarie 2010

De ce am ales sa imi construiesc acest blog?

Am 31 ani, sunt de profesie psiholog şi lucrez în D.G.A.S.P.C. Botoşani de 5 ani. În prezent, sunt şef centru la Complexul de Servicii pentru Copii cu Dizabilităţi „Sfântul Spiridon” Botoşani, post ocupat prin concurs în data de 20.03.2008. Sunt căsătorit, soţia mea este psiholog la Serviciul pentru Protecţia Adultului Aflat în Dificultate din cadrul D.G.A.S.P.C. Botoşani. Am un copil, pe care îl ador şi îl consider excepţional, Matei – Alexandru, în vârstă de 1 an şi 10 luni.

De ce am ales să îmi construiesc acest blog? Pentru că e important ca atunci când îţi doreşti un lucru, să încerci să îl obţii, chiar dacă nu vei reuşi. Altfel, rămâi obsesiv cu gândul la ce ar fi fost dacă aş fi încercat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu