sâmbătă, 9 ianuarie 2010

"Marile speranţe"

Mai sunt doar 7 zile până la acest moment extrem de important din viaţa mea. Recunosc ca mă gândesc adesea la cum va fi. Nicu Macovei este un tip remarcabil şi va fi o plăcere să derulăm o discuţie legată de prezentul şi viitorul sindicatului. Regret mult faptul că nu îl vom avea şi pe George alături de noi în aceeaşi ipostază. Este o persoană cu mult potenţial. Păcat că nu a dorit să continuie...Ar fi fost un câştig suplimentar pentru imaginea de preşedinte pe care banuiesc că şi-o va crea sau cristaliza fiecare elector atunci....
Multă lume mă întreabă de campanie şi îmi tot vorbeşte de confruntare. Îmi este tare greu să mă văd într-o confruntare alături de Nicu Macovei. Cred că va fi doar o discuţie extrem de importantă şi constructivă, în primul rând pentru noi dar, poate, şi pentru alţi colegi.
În ultima vreme, aud zvonuri, mai mult sau mai putin răutacioase, mai mult sau mai puţin dezarmante, care vorbesc de faptul că este deja cunoscut câştigătorul şi multe altele. Dacă nu i-aş cunoaşte cât de cât pe Nicu Macovei şi pe domnul Oroşanu, poate aş crede...poate. Dar nu e cazul! Sunt oameni cu coloană vertebrală!
Sunt convins că va fi o discuţie bazată exclusiv pe proiecte, opinii, idei, mai mult sau mai puţin susţinute. Cred că acesta va fi singurul lucru care va face diferenţa!
Indiferent de rezultat, eu mă consider deja un om câştigat. Faptul de a putea să îţi susţii opiniile în faţa la sute de oameni este o situaţie extrem de onorantă şi un mare câştig. Restul nici nu mai contează.
Oricum, se profilează o echipă nouă exclusiv din tineri, cu putere de muncă, dedicaţi sindicatului. Mă gândesc aici şi la Sebastian Lemni pe care îl respect şi admir pentru umanitatea lui.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu