vineri, 15 ianuarie 2010

Mâine e ziua cea mare

Mâine sunt alegerile pentru funcţiile de conducere în Sindicatul Impact. A fost o săptămână plină în care m-am întâlnit cu mulţi oameni cărora le mulţumesc şi le sunt recunoscător că m-au primit la locul lor de muncă şi au avut răbdare să asculte ce am avut de spus. Îmi cer scuze celorlaţi colegi cu care nu am reuşit să vorbesc şi îi asigur pe toţi de respectul meu necondiţionat.
Îmi doresc o discuţie axată pe realităţile membrilor de sindicat, ale electorilor din sală şi nu pe realităţile personale ale competitorilor.
Mă gândesc că, în timp ce am privit aceste alegeri ca pe un mod de a schimba opinii, de a informa şi afla doleanţele oamenilor, de a încerca să ajut, în timp ce am vorbit de discuţie, de competiţie, am auzit în jur numai cuvintele: confruntare, contracandidat, campanie...electorală. La urma urmelor, fiecare are dreptul la o opinie...
Am avut puterea să îmi construiesc un program în care cred şi l-am promovat, fără a ataca programul celălalt. Am respectat şi apreciat competitorii în toate discuţiile pe care le-am purtat pentru că aşa consider că poţi vorbi despre colegi. Bănuiesc că şi ei au facut la fel...Am primit unele epitete...Le accept dar nu mi le însuşesc pentru că sunt de părere că nu mă reprezintă.
Mulţumesc tuturor celor care au intrat pe acest blog a cărui apariţie a fost legată de aceste alegeri dar îşi doreşte în continuare să surprindă unele aspecte legate de viaţa din asistenţa socială pe care poate puţini oameni le cunosc.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu